W co trzeciej rodzinie w Polsce nie mówi się o problemach, a o emocjach i uczuciach rozmawia z bliskimi tylko 24% młodych osób – tak wskazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Pepco.
Czytaj więcej...
Po chwilowym, jesiennym zastoju w rodzimej turystyce wreszcie widać ruch. Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień.
Czytaj więcej...
W 2018 roku mieli tylko spontaniczny pomysł zrodzony z empatii, dziś tworzą Fundację „Święty Mikołaj dla Seniora”, realizując coroczną inicjatywę znaną pod nazwą Akcja Listy.
Czytaj więcej...
Brak czasu dla siebie i na odpoczynek są szczególnie szkodliwe dla zdrowia kobiet. Przeciążone obowiązkami zapominają, by o siebie zadbać.
Czytaj więcej...
Dla 700 tys. Polaków chorujących na otyłość olbrzymią szansą był unikatowy na skalę światową pilotażowy program KOS-BAR oparty o opiekę skoordynowaną.