czwartek, 28 marca 2024

Arkadiusz Milik fot. Artur Kraszewski .JPG 1Arkadiusz Milik ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” przez kolejny rok.

 

Tymbark przedłużył współpracę z reprezentantem Polski Arkadiuszem Milikiem. Piłkarz pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” i będzie swoim wizerunkiem promował rozgrywki, w których uczestniczył w dzieciństwie.

 Na mocy podpisanej umowy z włoskim klubem SSC Napoli, w którym na co dzień występuje Arkadiusz Milik, reprezentant Polski pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którym jest od 2015 r. W ramach współpracy piłkarz będzie swoim wizerunkiem promować największe rozgrywki piłkarskie dla dzieci w Europie, których Tymbark od 12 lat jest głównym sponsorem. 

- Moja piłkarska przygoda rozpoczęła się od Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, dlatego cieszy mnie fakt, że ta sportowa impreza tak dynamicznie się rozwija i wzbudza ogromne zainteresowanie dzieci oraz trenerów. To niesamowite, że zwycięzcy mogą zagrać w finale na Stadionie PGE Narodowym, na którym swoje mecze rozgrywa Reprezentacja Polski. Jestem przekonany, że udział w tym turnieju to nie tylko możliwość spełnienia piłkarskich marzeń, ale też szansa na odkrycie talentów – powiedział Arkadiusz Milik napastnik reprezentacji Polski oraz SSC Napoli i ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Obecnie trwają rozgrywki XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, a zwycięzców poznamy 2 maja na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski. 

- Arkadiusz Milik jest piłkarzem, którego droga i sukcesy mogą być inspiracją dla dzieci, rozpoczynających piłkarską przygodę. Pokazuje, że dzięki ciężkiej pracy oraz determinacji można osiągnąć nawet najbardziej ambitne cele i dojść tak daleko – czyli grać w Reprezentacji Polski. Dla wielu dzieci jest wzorem sportowca i mam nadzieję, że dzięki temu zachęci ich do ruchu i gry w piłkę nożną - powiedział Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Maspex. 

***

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to największe rozgrywki piłkarskie dla dzieci w wieku szkolnym w Europie. Organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej, a głównym sponsorem firma Tymbark. Rywalizacja dziewcząt i chłopców odbywa się aż w trzech kategoriach wiekowych: do lat 8, 10 i 12. Finał Turnieju rozgrywany jest na Stadionie PGE Narodowym bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski, a nagrodą główną jest wyjazd na mecz reprezentacji Polski i spotkanie z piłkarzami. W trakcie 18-letniej historii Turnieju wyrosło z niego ponad 50 obecnych reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. Patronat nad Turniejem sprawują: Prezydent RP Andrzej Duda, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz UEFA Grassroots. Szczegółowe informacje o Turnieju znaleźć można na oficjalnej stronie www.zpodworkanastadion.pl oraz www.laczynaspilka.pl.

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w blisko 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100% bez dodanego cukru, a także nektary, napoje, musy i koktajle owocowe o wysublimowanych kompozycjach smakowych. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. 

***

Napoli to jeden z czołowych klubów piłkarskich na świecie i jedyny włoski zespół, który przez osiem kolejnych sezonów gra w europejskich pucharach. Prezydent Aurelio De Laurentiis uratował klub od bankructwa w 2004 roku, rozpoczynając działalność od nowa w trzeciej lidze bez żadnych aktywów, ale wrócił z Napoli do Serie A w ciągu zaledwie kilku sezonów. W trakcie ostatnich 14 lat Napoli awansowało z 575 pozycji w rankingu UEFA na 16 pozycję. Napoli wygrało dwa tytuły mistrza Włoch oraz Puchar UEFA w latach 80. kiedy barwy klubu reprezentował Diego Armando Maradona. Pod rządami De Laurentiisa klub umacnia swoją pozycję w Europie oraz wygrał dwa Puchary Włoch i jeden Superpuchar. W tym sezonie Napoli od początku plasuje się w czołówce tabeli rozgrywek Serie A, a pod względem średniej liczby punktów zdobywanych na mecz ustępuje w Europie tylko Manchesterowi City. Klub ma 35 milionów kibiców, a także ponad 100 milionów sympatyków na całym świecie.