isir ksiazkaNa rynku pojawiła się książka pt.: „360° PR” napisana przez założycielki Instytutu Strategii i Rozwoju Ilonę Klejnowską – Kamińską i Agnieszkę Jadczyszyn.

Instytut od lat specjalizuje się w PR, komunikacji i budowaniu strategii. W pracy przykładamy ogromną rolę do edukacji i podnoszenia świadomości w tematach ważnych społecznie i gospodarczo. Ostatni rok był dla nas czasem wytężonej pracy. Odbyłyśmy wiele ciekawych rozmów o komunikacji, kryzysach wizerunkowych i marketingu oraz o tym jak odnieść sukces przy wsparciu bądź też braku PR. Rozmowy z naszymi Bohaterami oraz codzienna mrówcza praca doprowadziły nas do momentu, w którym możemy ogłosić, że nasza książka pt. „360° PR” jest już dostępna – podkreśla Ilona Klejnowska – Kamińska Partner ISiR

Książka poświęcona jest komunikacji w wybranych obszarach społeczno-gospodarczych. Jest to zbiór wywiadów z przedstawicielami poszczególnych sektorów życia publicznego tj. biznes, gospodarka, media, sport, polityka i świat popkultury.

W książce znajdziemy wywiady z Waldemarem Malickim, Anną Dziewit-Meller, Krystyną Wechmann, Krzysztofem Wąsowskim, Michałem Nowakiem, Panem Władkiem Rosińskim, Robertem Sową, Agnieszką Lesiuk – Krajewską, Anną Sokołowską, Jarosławem Kretem, Leszkiem Jażdżewskim, Marcinem Świercem oraz Markiem Migalskim

 

Słowo wstępu od Autorek

Oddajemy w Twoje ręce wyjątkową książkę. Jeszcze nikt nie podjął się próby przedstawienia PR-u z wielu różnych perspektyw. A takie jest właśnie oblicze ko-munikacji. Różne, fascynujące i nieoczywiste. Każdy ma swoją wizję czym jest PR i jak go uprawiać. W książce przybliżamy znaczenie i rolę PR-u oraz komunikacji w przestrzeni wielu branż. Zobaczymy, jak subiektyw-ne postrzeganie PR-u i komunikacji, a przede wszystkim wykorzystywanie narzędzi, wpływa na pełnione funkcje, wykonywany zawód oraz realizowane pasje. Czy PR jest pomocny w drodze do osiągania celu, czy bywa elementem manipulacji?

Dowiecie się, jak nasi Rozmówcy odnoszą się do znaczenia tego już wielokrotnie określanego, opisywanego i definiowanego słowa Public Relation. Dobry wizeru-nek, pozytywny odbiór i postrzeganie przez otoczenie zewnętrzne, dbałość o relacje, mogą być elementem budowania marki, ale nie jego główną składową. To wspólna teza płynąca z naszych wszystkich rozmów. Jednakże w każdej z tych rozmów pierwiastek PR jest inny, inne jest jego natężenie i charakter.

To książka dla osób, które chcą zająć się komunikacją zawodowo, to książka dla studentów kierunków społecznych i politologicznych, to także książka dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w komunikacji i chcą przyjrzeć się bliżej tej dziedzinie. To wreszcie pozycja dla zawodowców, którzy specjalizują się w PR.

PR to otwartość, to ciekawość świata, to zainteresowanie różnymi obszarami życia (od polityki, poprzez gospodarkę, po kulturę). Z każdego z nich czerpiemy inspirację do pracy. Nasi Rozmówcy otwierają umysł czytelnika na inne, kreatywne rozwiązania, poprzez odrzucenie kalki i sztampowych strategii dotyczą-cych budowania wizerunku, prowadzenia komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.

Mamy nadzieję, że książka będzie stanowiła dla Was źródło inspiracji do podejmowania nowych wyzwań i realizowania wyznaczonych celów. Nasi Rozmówcy pokazują, że warto jest wierzyć w marzenia i wyznawane wartości, bo dzięki temu osiągane sukcesy smakują podwójnie.

Agnieszka Jadczyszyn Ilona Klejnowska-Kamińska

 

Książka „360° PR” ukaże się nakładem Wydawnictwa „Manufaktura Słów.

 

LOGO Warszawska Izba Gospodarcza